ניהול חרדה ודיכאון בקרב קשישים עם קנאביס רפואי

קנאביס רפואי

תחושת חרדה ודיכאון בקרב אנשים מבוגרים יכולה להתפתח בגלל סיבות רבות, בין היתר בעקבות מחלות כרוניות, מוגבלות מסוימת ובידוד חברתי.
ד"ר אלעד לאור מסביר שכדי להתמודד עם תחושה, ובהינתן אישור מיוחד לכך מרופא, ניתן להשתמש בקנאביס רפואי כדי להקל על המצב". לקנאביס יש השפעה מרגיעה על המוח ולכן כאשר אדם מבוגר סובל מחרדה ודיכאון קנאביס רפואי יכול לעזור לו על מנת להפחית לחץ ומתח שבהם הוא נמצא ביום יום. ניתן לצרוך אותו בצורות שונות דרך כדורים, תמיסות או חומרי מאכל והוא נחשב לדרך טיפול לגיטימית במדינות רבות ברחבי העולם.

עם זאת, מסביר אלעד לאור שהקנאביס הרפואי הוא לא תרופה נגד חרדה ודיכאון, אלא כלי שיכול לעזור לנהל את הסימפטומים ולשפר את איכות החיים של בני הגיל השלישי.

מה חשוב לזכור?

השימוש בקנאביס רפואי צריך להיות תמיד תחת פיקוח של איש מקצוע רפואי, כיוון שקיימות גם תופעות לוואי אפשריות כמו יובש בפה, כאבי ראש וסחרחורות. תופעות אלו עלולות להחמיר אצל אנשים מבוגרים שמראש קיימות אצלם בעיות רפואיות מסוימות.

השימוש בקנאביס רפואי מאפשר דרך דרך נוספת בטיפול נגד חרדה ודיכאון אצל אנשים מבוגרים ויכול לשפר משמעותית את איכות חייהם, אבל חשוב לזכור שקיימות גם תופעות לוואי ולכן חובה להתייעץ עם רופא לפני כל שימוש בו.

Rate this post

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*